چشم سارقان دنبال نشان تجاری ناشران چشم سارقان دنبال نشان تجاری ناشران
| تاریخ ارسال: 1399/4/31 |
ماجرای ثبت نشان تجاری سه ناشر پُرکار از سوی آقای «ظ» در حالی رسانهای میشود که بیش از گذشته اهمیت الزام ثبت نشان تجاری ناشران با ایجاد راهکارهای مناسب ضرورت پیدا کرده است.
به گزارش
خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)- سمیه حسننژاد؛ این روزها که همچنان اخبار قاچاق کتاب، شمارگان تقلبی کتاب و تخلفات دیگر در حوزه نشر در رسانهها منتشر میشود، پیگیریها از ظهور مشکل دیگری در فضای نشر خبر میدهد.
آقایان «ظ» و «ج» بازیگران اصلی این جریان هستند. ماجرا از این قرار است، آقای «ظ» که دلالِ شناخته شدهای در بازار است به ثبت نشان تجاری سه انتشارات اقدام کرده است.
آقای «ظ» که ظاهرا از سوی شریک خود یعنی آقای «ج» وکالتنامه داشته، از این وضعیت سوءاستفاده کرده و بدون اطلاع وی به ثبت نشانهای تجاری چند ناشر در بخش ثبت مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قوه قضائیه اقدام کرده است. البته این فرد از سابقه فعالیت صاحبان این نشانها با خبر بوده و در این جریان علاوه بر نشان تجاری، نام نشر که زیر نشان درج شده بود را نیز به نام خود و شریکش به ثبت رسانده است.
ادامه...
کلیدواژه ها: نشان تجاری | ناشران | ایران | سرقت | کتاب |
دفعات مشاهده: 254 بار |
دفعات چاپ: 78 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر